Az irodában fennálló rend hozzájárul a pontos munkavégzéshez. Ha úgy érezzük, hogy egyre nagyobb a minket körülvevő káosz, akkor érdemes tokos iratrendező beszerzésén gondolkodni. Ezek a mappák könnyen egymás mellé állíthatóak és szinte bármelyik polcon elférnek.
A tokon található címke segít abban, hogy minden dokumentumot a neki megfelelő helyre tegyünk, így később nem kell keresgéljük. A szakemberek azt szokták tanácsolni, hogy csak azokat a papírokat tartsuk közvetlenül az asztalunkon, amivel aznap dolgozni fogunk. Ha valami már lejárt vagy még nem esedékes, akkor inkább tegyük a megfelelő tokba, hogy később is könnyedén megtalálhassuk. A tokos iratrendezők rengeteg problémát vesznek le a vállunkról és végre az egész iroda átláthatóvá válik.
Sokan annyira megszeretik a használatát, hogy otthonra is bevásárolnak párat. Ha mi is elhisszük, hogy rend a lelke mindennek, akkor belátjuk, hogy szükségünk van a pontos iratrendezésre. Ne várjunk vele tovább, mert minden egyes nappal extra időt veszítünk!